Főoldal Skiccek Írásaim Installáció Galéria M ZS

2016. szeptember 7., szerda

Csalafintaságaimból




2011. február 16. 14:30

Kérem barátaimat, ismerőseimet, hogy segítsenek ennek az embernek. Garantáltan jó ügyet szolgál. Idemásolom a nekem írt levelét:
„Dramaturgot keresek!
Boldog lennék, ha valaki segítene nekem abban, hogy dramaturgot találjak készülő dokumentumfilmjeimhez. Tervezett, részben már elkezdett filmekről röviden a következőket tudom „elmondani”, leírni. A megszólított és a jövőben megszólítandó „szereplők” mindegyike cigány ember.
Elöljáróban, közös ügyünkről, közös jövőnkről szóló beszélgetéseket szeretnék folytatni az érintettek egy csoportjával, a cigányokkal. A már felvett, rögzített anyag szereplői: polgármester, óvónő, ügyvéd, újságíró, segédmunkás,- aki negyedéves joghallgató, rendőr, filozófus és még… A közös bennük, hogy mindannyian cigányok. Én, (K. L.) rokkantnyugdíjas vagyok, semmilyen stúdióhoz, alkotóközösséghez nem tartozom, és nem vagyok cigány. A közösség, a társadalmi problémák iránt nyitott, érzékeny civil vagyok.
Még talán azt megemlítem, hogy három szociofotós könyvem jelent meg és egy dokumentumfilmet készítettem. Eddigi, hogy úgy mondjam „alkotói munkámhoz” anyagi segítséget, támogatást legszűkebb családomtól kaptam. Autodidakta fotós és filmes vagyok.
Az eddig leírtakból az is kiolvasható, hogy csak olyan alkotótársakat keresek, akik a dramaturgi munkát nem tekintik anyagi forrásként. Bízva abban a reményben, hogy talán léteznek még olyan emberek, akiknek nem az anyagi javak a legfontosabbak.
Ha valakit „megérintett” a fentebb leírt néhány mondat, személyes találkozás és beszélgetésben bővebben is faggathat terveimről, konkrét elképzeléseimről.

Barátsággal:

Kudelich Lajos







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése