Főoldal Skiccek Írásaim Installáció Galéria M ZS

2016. szeptember 7., szerda

Az én művészetem




MY ART

Mikor nyit az éjjel-nappali?
Ha a csoki csokoládé, akkor a ropi az ropoládé?
A Balaton szelet miért nem hullámzik?
Mit keres a húsvéti nyuszi temetésén a mikulás?
Hogyan lehet PowerPoint prezentációból videó fájlt csinálni?
Lesz ebben a szezonban fűtés támogatás?
Miért nem fárad el a ventilátor?
Milyen színű a tükör?
A szonda kimutatja, ha Cherry Queen-t eszek?
Honnan lehet letölteni Sims 2 kiegészítőket vagy sim3at?
Miért kell kimosni a törölközőt, ha mosakodás után tiszták vagyunk?
Isten a vízözön után életfogytiglanit kapott?
Visszafagyaszthatom a darált húst?
Isten a vízözön után életfogytiglanit kapott?
Létezhet -e genetikai alapon működő biológiai fegyver?
Mit jelent a szemészeti beutalón a V.: 0,5 érték?
Mennyi idő alatt küldenek ki egy supershop kártyát, ha már kitöltöttem az igénylő lapot?
Jegyzőnél hatósági bizonyítvány illetékköteles?
Horkolásra van valami gyógymód?
Hány perces egy gyógytorna az SZTK-ban?
Mekiben a prémium csirke salátában milyen sajt van?
Melyiket vegyem: iphone4 vagy galaxy tab p1000?
A whiskyt mivel lehet még a kólán kívül keverni?

*
hallgatni vágytam-eltűntem-magányban-gyűjteni-felkészülni-levegőt venni.
levegő beszív-fokozatosan kifúj.
csendes-volume fel.
UP.
rövid.tömör.

*



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése