Főoldal Skiccek Írásaim Installáció Galéria M ZS

2016. szeptember 8., csütörtök

Tóth Klaudia: Sky, egy öröklött kő és az El-Camino




„Kedves Judit, Zsófi anyukája!

Egy számomra hihetetlen történetet szeretnék elmesélni. Májusban indultam el az El-Caminon, a zarándokok útján Spanyolországban.
Cruz de Ferro, ez az a pont, ahol a zarándokok egy otthonról magukkal hozott követ tesznek le. Egész nagy kőhalom van már ott, egy kisebb domb. Ez szimbolizálja, hogy valamilyen problémát elengedtünk, megoldottunk az életben. Én azt a követ vittem el magammal, amit Skytól, Zsófitól kaptam.
Fogalmam sem volt, hogy miért, de más kő nem jöhetett szóba.
Tíz éve, még az Ady Gimnáziumban a D osztállyal egyedüli B-s ként mentem velük a görögországi osztálykirándulásra. Senkit nem ismertem, de Zsófi barátkozott velem, ami nagyon jól esett. Egész héten együtt voltunk, jól szórakoztunk. Még valamilyen fogadást is kötöttünk, hogy befestjük a hajunkat kékre. A kirándulás után már nem nagyon beszéltünk.
Szóval, miután leraktam a követ, amit Zsófitól kaptam, rá tíz napra olvastam a sokkoló hírt. Egyszerűen nem tértem magamhoz, napokig le voltam bénulva és nem értem, hogy történhetett. Most már remélem, nyugalmat talált!

Üdvözlettel:


Tóth Klaudia”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése